ZNACZENIE SKŁADNIKÓW MINERALNYCH

Nasze organizmy potrzebują codziennie dobrego paliwa, w postaci odżywczego jedzenia, aby cieszyć się zdrowiem, odpornością, energią, odpowiednim poziomem cukru we krwi, czy ciśnieniem krwi 😊

Gdzie znajdziemy poszczególne składniki? W niskoprzetworzonej żywności, np. warzywach, owocach, zbożach, strączkach, mięsie, rybach, jajach, wodzie mineralnej itp. Zawsze powtarzam swoim Podopiecznym im większa różnorodność w diecie tym lepiej.

Ściągawka:

MAGNEZ = ENERGIA/KOŚCI/SEN
POTAS = CIŚNIENIE KRWI
WITAMINA C = KOLAGEN/WCHŁANIANIE ŻELAZA
SELEN = ODPORNOŚĆ/TARCZYCA
CHROM = OPTYMALIZACJA POZIOM CUKRU WE KRWI
JOD = TARCZYCA
ŻELAZO = DOTLENIENIE
MANGAN = METABOLIZM GLUKOZY
WAPŃ = MIĘŚNIE/ZDROWIE KOŚCI
CYNK = ODPORNOŚĆ

Nie tylko tabletki mogą poprawić stan zdrowia, ale przede wszystkim to co znajduje się na talerzu 😊

Czasami wsparcie suplementacyjne jest konieczne i pomocne, ale w wielu przypadkach może okazać się bezskuteczne. W momencie, kiedy stawiamy tylko i wyłącznie na suplementy, a pomijamy podstawy, czyli: sen, nawodnienie, aktywność fizyczną, redukcję stresu to efekty często kosztowej suplementacji mogą okazać się marne. Warto o tym pamiętać 😊